Finance

3 tipy, jak si poradit se SEO pro e-shop

Na internetu pravidelně nakupuje většina Čechů. Elektronické obchody se pro nás staly nejjednodušší možností, jak sehnat cokoli potřebujete a přejeme si. Marketingoví specialisté by proto neměli zapomínat na to, že se jedná o další oblast, která vyžaduje kvalitní SEO, neboli optimalizaci pro vyhledávače. Bez toho totiž neprodáte vůbec nic.

Existuje několik osvědčených rad a tipů, na které není dobré zapomínat. Jde o poměrně jednoduché věci, ale pokud je neuděláte, anebo je provedete špatně, můžete se vám to vymstít. A pokud si vůbec nevíte rady, podívejte se, jak se pustit do optimalizace https://www.seolight.cz/jak-na-seo.
pracovní stůl notebook

Obsah je stále na prvním místě

Text je omegou celého úspěchu. Budete-li mít nepřesné popisky, anebo zvolíte špatná klíčová slova, nikdo web nenajde. Myslet musíte na to, že důležité jsou nejen popisky produktů, ale také homepage. Názvy kategorií musí být jasné a snadno vyhledatelné.

Nejde ale jen o text. Obsahem se myslí i obrázky, videa a fotky. Fotografie produktů jsou právě na e‑shopu extrémně důležité. Jak jinak by lidé zjistili, zda si to chtějí pořídit, když neuvidí, jak daná věc vypadá? Pamatujte, že velikost obrázku nesmí být příliš velká, ale zároveň by měla mát vysoké rozlišení tak, aby byl obrázek stále ostrý.

Bez mobilu ani ránu

Spousta lidí dnes provádí vše, včetně nákupů přes chytrý telefon. Proto je dobré mít web kompatibilní i pro smartphony. Jen n díky responzivitě webu budete moci držet krok s konkurencí a možná být ještě lepší než oni. Tento krok rozhodně nepřeskakujte a ujistěte se, že zobrazení stránek bude pro uživatele příjemné jak na počítači, tak na mobilu.
online nakupování notebook

Nepodceňujte linkbuilding

Budování dobré pověsti, přísun nových klientů a rozšíření povědomí o značce. S tím vším pomůže linkbuilding. Rovnou zapomeňte na uměle vytvořené stránky jen za účelem rozšíření odkazů. Ideální je nabízet rady ze svého oboru ve specializovaných poradnách a sem tam přidat odkaz, anebo spolupracovat s influencery, kteří zvládnou nenásilnou propagaci mezi své followery.